onsdag 14. desember 2011

PTF - praksis

Vi var to uker i praksis, og jeg jobbet da på frisører salong.

Det har vært slitsomt, ganske lite å gjøre; siden det jeg jobbet på dagtid , altså da det er minst kunder. MEN jeg lærte ganske mye og er egentli passe fornøyd med praksisuka; selvom det kunne vært videre.

Jeg jobbet mest med var å rydd og kost hår, men jeg fikk også sett opp hår på dukkene og ble lært forskjellige flette teknikker.

Jeg lærte ikke så mye, det meste kunne jeg fra før av. lærte forskjellige fletteteknikker og fikk litt tips til hvordan jeg skulle sette opp hår ogsånt.

Jeg fant ut at jeg ikke vil bli frisør likevell, det er ganske tungt arbeid- selvom det ikke virker sånt. Du får ikke akuratt klipp hår eller farge det så ofte du vil, og du er ganske begrenset til kundens ønske.


(Bilder kommer etterhvert)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar